Eventos

RallyRACC 2014 FIA WORD RALLY CHAMPIONSHIP

eprojecta realitza per tercer any consecutiu els projectes de legalització de les dues principals etapes del RallyRacc WRC-RACC l'etapa de la ciutat de Barcelona celebrada aquest any una crono en ple centre de la capital Catalana i l'etapa de meta a la població de Salou.

El Ral•li de Catalunya ja és la prova del WRC més vista per TV
publicat Iván Fernández (fernischumi) el 9 febrer 2015

El RallyRACC supera a la Muntanya-Carlo com ral•li amb més audiència del 2014
2015.02.09
La 50 edició del RallyRACC Catalunya-COSTA DAURADA, Rally de España, s'ha convertit en la prova amb més audiència del WRC de 2014, amb més de 90 milions de teleespectadors a tot el món. La segona prova amb més repercussió televisiva va ser el Ral•li Monte-Carlo, amb més de 80 milions, i el Ral•li Finlàndia, amb més de 70 milions.

Aquestes espectaculars xifres són les que més han contribuït a l'increment de l'audiència televisiva del FIA World Rally Championship el 2014, conclusió a la qual ha arribat el promotor del WRC després d'una exhaustiva anàlisi sobre la repercussió global de les 13 proves puntuables a tot el planeta , segons un estudi elaborat perRepucom.

L'esforç del RACC per facilitar la cobertura televisiva del ral•li i del propi WRC a tot l'estat espanyol, al costat del format de la passada 50a edició, van ser un gran atractiu que va aconseguir sumar una extraordinària audiència. Retransmetre les espectaculars imatges del ral•li espanyol més de 136 canals de gairebé 100 països diferents i la prova espanyola es va convertir en la que més va incrementar l'audiència respecte a l'edició anterior. En concret, mentre que el 2013 les diferents retransmissions no van superar els 40 milions d'espectadors a tot el món, el 2014 el RallyRACC va superar la xifra dels 90 milions de teleespectadors.

Entre els principals actius per aconseguir aquesta fita està l'atractiu que va suposar emetre en directe el tram urbà de Barcelona, en el nostre país per Esport3 i Canal +, sumat al senyal produïda i distribuïda per la cadena catalana a 135 canals de 97 països. A tot això cal afegir l'habitual cobertura que el promotor del WRC té establerta amb diferents cadenes de tot el planeta, entre la qual s'inclou la difusió en directe del Power Stage.

Tots aquests registres situen al RallyRACC en una posició de visibilitat excel•lent i demostra que el RACC ha trobat la fórmula de l'èxit, amb l'efecte Barcelona i la seva especial urbana com a gran esdeveniment, juntament amb el caràcter d'asfalt combinat amb especials mixtes, en terres de la Costa Daurada. També cal afegir que el 2014 el RallyRACC proclamar al nou Campió del Món, Sébastien Ogier.

Elaborat perRepucom per encàrrec del promotor del WRC, l'informe que avalua l'impacte del mundial de ral•lis en els mitjans de comunicació té en compte, a més de la televisió, la premsa escrita i els mitjans en línia. La conclusió més important és que el temps d'emissió d'imatges i l'audiència acumulada del WRC s'ha incrementat en percentatges molt elevats respecte a 2013.

SegonsRepucom i en dades totals del WRC 2014, es xifra en més de 799 milions de persones l'audiència global a TV, amb més de 13.350 hores de visibilitat a la pantalla. Els articles en mitjans escrits controlats sumen 5.551 i gairebé 26.000 són les mencions, mentre que a mitjans en línia s'assoleixen els 11.401 articles, amb 92.500 mencions.

Por favor corrige los errores y prueba de nuevo.

Gracias, hemos recibido tu comentario.

Vull veure tots els projectes
Eprojecta